Syndicaal Werk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

eerste reactie Caroline Copers

2013-04-25 19:40:27

Aan de secretarissen van centrales en gewesten

Waarde kameraad,
Betreft: Opleiding Syndicaal Werk Erasmushogeschool
De cursisten onder wie ook mogelijks militanten van uw centrale, die de opleiding Syndicaal Werk aan de Erasmushogeschool volgen, zijn ongerust over de toekomst van deze opleiding. Er circuleert momenteel een petitie vanuit de cursisten om te pleiten voor de instandhouding van deze opleiding.
Als algemeen secretaris heb ik het initiatief genomen om op 23 april de acute situatie van deze opleiding te bespreken met de vertegenwoordigers van centrales en gewesten in het Bureau van het Vlaams ABVV. De inrichtende school heeft ons immers gesignaleerd dat er te weinig cursisten zijn ingeschreven om de toekomst van de opleiding te verzekeren. De leden van het Bureau zullen in hun instanties onderzoeken hoe de werving van cursisten kan versterkt worden.
De resultaten van dat onderzoek zullen we met het Bureau bekijken einde mei en bespreken met de inrichtende school.
Wij willen er alles aan doen om de toekomst van deze opleiding voor het ABVV te waarborgen!
Indien u over deze problematiek wordt aangesproken door militanten, gelieve dan te verduidelijken dat we de situatie met alle betrokkenen intensief bespreken en de verantwoordelijken van het Vlaams ABVV alles in het werk stellen om de toekomst van deze opleiding te verzekeren.
Kameraadschappelijk,
Caroline Copers
Algemeen secretaris Vlaams ABVV
Nadine BERT
secretariaat Caroline Copers

Kristof Diels

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.