Syndicaal Werk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Syndicaal Werk.

Erik Maes
Gast

#1 Actie!

2013-04-19 19:10

Met deze petitie te ondertekenen kan en mag het niet eindigen! We zouden op een of andere manier een vorm van directe actie moeten kunnen ondernemen... Mensen die geïnteresseerd mogen mij altijd contacteren om samen iets uit te werken!! Hierbij alvast mijn mailgegevens, maese@telenet.be.


Gast

#2

2013-04-20 08:02

Mijn eerste jaar Erasmus zit er bijna op.
Een nieuwe wereld is voor me open gegaan!

Gast

#3

2013-04-21 14:40

pure noodzaak... of laten we de managers hun opleiding een meerwaarde zijn... syndicaal werk brengt geen grote portefeuille... maar helpt wel onze leden en militanten... laat ons leren...
Gina

#4

2013-04-22 18:55

Bijzonder goed initiatief! Ben blij dat dit werd genomen en ik hoop van harte dat alle betrokken partijen dit onder ogen krijgen en er ook rekening met houden. Er zijn ook alternatieven voor de gebouwen van de Erasmushogeschool.
Vraag mij af wat de oprichters van de Hiskwa, de bezielers van de vroegere Arbeidershogeschool, hiervan zouden denken...

Gast

#5

2013-04-29 20:32

Een nodig initiatief. In Oostende zitten we met gelijkaardige problemen voor HBO5 opleidingen.

Gast

#6

2013-05-24 16:45

Deze vorming geeft mensen de kans hun algemene kennis te vergroten,kansen op een betere loopbaan enz..schaf dit niet af, maar zorg dat er meer deelnemers zijn. Wij zullen helpen zoeken!