Wageningen vóór vrede in Palestina

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Beste ondertekenaars van de petitie "Wageningen vóór vrede in Palestina"

2024-04-12 12:25:06

Hartelijk dank voor jullie ondertekening! MAAR.... we hebben pas 91 handtekeningen.

Wil je helpen er er daar binnen een week minstens 200 van te maken? Dat moet toch kunnen in Wageningen! Deel hem alsjeblieft met zoveel mogelijk anderen

Statafelgesprek gemeenteraad tijdens de Politieke Avond van 22 april 2024. 21.30 - 22.00 uur

Een statafelgesprek is een informeel gesprek over onderwerpen die niet op de agenda van de raad staan. Van alle fracties sluiten er raads- en steunfractieleden aan, en de portefeuillehouder is ook aanwezig.Opdat de raads- en steunfractieleden zich graag willen voorbereiden op dit gesprek, is hen een A5 met de verkorte inhoud gestuurd. Ook wordt dit vermeld bij de agenda, zodat inwoners op de hoogte zijn.

De locatie van het gesprek is een statafel in de open ruimte voor de raadzaal op de 1e verdieping van het gemeentehuis.

Ben jij erbij?

Kan je ons die avond komen helpen? Graag! Wil je dit dan even mailen? Dan hebben een idee hoeveel mensen er komen.

Bries Heijnen & Niek Koning

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.