Parkeer- en verkeersbeleid Achter de Kerken Abcoude

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Parkeer- en verkeersbeleid Achter de Kerken Abcoude

2024-03-18 15:18:55

Beste ondertekenaars,

Fijn dat jullie hebben gereageerd. We zijn goed op weg want er zijn op dit moment al 89 handtekeningen ontvangen van de ongeveer 160 huishoudens die in de wijk wonen. We zijn hier erg blij mee en het geeft aan dat er velen van ons begaan zijn met dit onderwerp. Maar natuurlijk zouden we nog meer handtekeningen willen ontvangen omdat elk handtekening helpt de boodschap bij de gemeente te doen belanden. Daarom willen we vragen om jullie buren / vrienden uit de wijk eens te vragen of zij ook bereidt zijn om de petitie te willen ondertekenen? Hoe meer hoe beter…, want we willen gemeente een duidelijk signaal afgeven hoe het leeft in de wijk! Wanneer er genoeg handtekeningen binnen zijn willen we de petitie aan de gemeente gaan aanbieden. Uit de commentaren blijkt veel onvrede over dit probleem en wij zullen dan ook een samenvatting van de hoofdpunten uit de commentaren in een begeleidend schrijven toevoegen achter de petitie. Het zou leuk zijn als we dit met meerdere mensen uit wijk gaan aanbieden. We zullen nog laten weten waar en wanneer dit zal zijn.

Daarnaast zijn we door RTV Ronde Venen benaderd voor een interview n.a.v. de petitie. Vanmiddag zijn hiervoor de opnamen gemaakt en hebben we de boodschap goed kunnen vertellen. Het item zal woensdag 20 maart a.s. uitgezonden worden en zal dan een week lang ieder uur herhaald worden op RTV Ronde Venen. Het zal ook op YouTube te zien zijn en wel op het kanaal van RTV Ronde Venen (https://www.youtube.com/results?search_query=rtv+ronde+venen)

Voor zo ver de beloofde informatie

Met vriendelijk groet,

Namens de initiatiefnemers van deze petitie

Parkeer- en verkeersbeleid Achter de Kerken Abcoude, Coen van der Meer

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.