SOOLvA zo willen wij niet samen verder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Soolva - zo willen wij niet samen verder

2013-02-06 14:47:52

Beste ondertekenaar van de petitie ‘Soolva-zo willen wij niet samen verder’,

Deze mail ontvang je via www.petities24.com, daar heb je bij het ondertekenen van http://www.petities24.com/soolva_zo_willen_wij_niet_samen_verder je e-mail adres achtergelaten. Wij, de initiatiefnemers, hebben deze adressen niet.

Naar aanleiding van de brief van de GMR aan de drie gemeenten, het opzeggen van het vertrouwen in bestuur en algemeen directeur door de ouders en kinderen van den Biekûrf in Babyloniënbroek, de stukken in diverse kranten en deze petitie, hebben de drie gemeenten aangegeven zich zorgen te maken over de ontstane situatie. Hierover zijn zij in contact getreden met het bestuur van de stichting.

Samen met het stichtingsbestuur willen de drie gemeenten op korte termijn een onderzoek starten. Dit onderzoek zal zich richten op de volgende 4 punten

-         De financiële situatie van de stichting.

-         De organisatie van de stichting.

-         De continuïteit van het openbaar onderwijs in het Land van Heusden en Altena.

-         De relatie tussen de medezeggenschapsraden en de GMR en het stichtingsbestuur/directeur-bestuurder.

Wij zijn van mening dat de petitie met bijbehorende vragen en opmerkingen meegenomen moet worden in dit onderzoek.

Wij werken nu aan een eindverslag, dat we aan zullen bieden aan het onderzoeksbureau, de drie gemeenten, het bestuur en de algemeen directeur.

Heb je nog vragen en/of opmerkingen die in het eindverslag opgenomen moeten worden, dan kun je ze nog tot eind deze week plaatsen op http://www.petities24.com/soolva_zo_willen_wij_niet_samen_verder, of mailen naar michelle@planet.nl

In het verslag zal de lijst met ondertekenaars opgenomen worden. Degene die op internet aangegeven heeft anoniem te willen blijven, zal ook anoniem op deze lijst staan.

Als je het eindverslag wil ontvangen, kan je dit ook op bovenstaand e-mailadres laten weten. Zodra het verslag er is, zullen we je dan een exemplaar mailen.

We hopen natuurlijk dat onze petitie een bijdrage zal leveren aan structurele verbetering van onze scholen.

Bedankt voor je steun!

Initiatiefnemers

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.