Petitie ter afdichting v.d. duikers onder de hoek Verl. Gompertsstraat met de Morgenstondlaan en Emelie Alvaresstraat

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Per vandaag 22 juni 2023 is de petitie gesloten

2023-06-22 15:12:04

Beste buurtbewoners en belanghebbenden van Morgenstond,

Per vandaag 22 juni 2023 is de petitie gesloten. Hartelijk dank voor jullie ondersteuning. Stichting BWM zal deze petitie zsm aanbieden aan de President van Suriname inclusief de fysiek verzamelde handtekeningen. Wij hebben in totaal bijna 300 handtekeningen verzameld. Wij houden jullie op de hoogte van ons doel en dat is het afdichten van de duiker op de hoek van de Morgenstondlaan en de verl Gompertstr/Alvaresstr.

hartelijke groet,

Roshan Jadnanansing

(voorzitter BWM)

Stichting Beter Wonen Morgenstond

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.