Extra parkeerplekken in onze directe omgeving

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Gebeld met het wijkbureau

2022-05-09 08:10:43

Beste buurtbewoner,

Omdat ik nog niets gehoord heb van het wijkbureau heb ik vanmorgen maar eens gebeld met het wijkbureau. Helaas waren de betreffende personen in vergadering dus heb ik op verzoek een email gestuurd naar leidscherijn@utrecht.nl met het dringende verzoek om contact met mij op te nemen.

Ik ben benieuwd..........

Wederom niets gehoord

2022-03-22 09:11:25

Beste buurtbewoner,

Het is inmiddels een maand geleden dat mijn brief is doorgestuurd naar het wijkbureau. Omdat ik nog niets heb gehoord ben ik daar vanmorgen naartoe gegaan. Het wijkbureau van Leidsche Rijn is gevestigd boven de bibliotheek in Leidsche Rijn centrum.

Zij hebben helemaal niets binnen gekregen en wisten van niets. Ik heb een kopie van mijn correspondentie achtergelaten en er gaat nu naar gekeken worden.

Eindelijk een antwoord

2022-02-22 14:04:53

Beste buurtbewoner,

Vandaag heb ik eindelijk een antwoord gekregen van de afdeling parkeerprojecten Utrecht. Zij gaven aan dat mijn aanvraag is doorgezet naar het wijkbureau en de wijkverkeersadviseur. Zij gaan mijn reactie beantwoorden.

Aangetekende brief verstuurd

2022-02-08 09:02:57

Beste buurtbewoner,

Omdat ik wederom geen reactie heb gehad op mijn terugbel verzoek, heb ik vandaag een aangetekende brief gestuurd naar de Gemeente Utrecht, afdeling Parkeerprojecten. Ik heb hierbij alle ondertekeningen gedaan van deze petitie.

Gebeld met de gemeente Utrecht

2022-01-28 12:05:42

Beste buurtbewoner,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken voor het ondertekenen van deze petitie. Vanaf nu zal ik u op de hoogte houden van de genomen acties en het vervolg hierop. Het probleem is dat de gemeente Utrecht al jaren niet of nauwelijks reageert. Maar ik ga volhouden.

Vandaag heb ik gebeld met de gemeente Utrecht. Zij hebben mij proberen door te verbinden met iemand van de afdeling parkeerprojecten maar dit is niet gelukt. Er ligt nu een terugbel verzoek. Zij geven aan binnen twee werkdagen terug te bellen. In juli 2021 was dit ook het geval. Toen heb ik niets meer gehoord maar wel een zaaknummer gekregen. Nr. 9101414.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.