Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Nieuwe onderhoudsbehandelingen van migraine

2020-06-05 09:50:35

Sommigen van jullie hebben vorige week al een artikel van ons gespot in de bijlage van de Standaard. Hierin kaartten we aan dat veel mensen niet op de hoogte zijn van nieuwe medicijnen tegen migraine, dit ondanks dat er innovatieve medicatie op komst is. Indien u dit artikel in detail wilt (her)bekijken, klik dan op onderstaande foto.

In onze nieuwsbrief gaan wij hierop verder en geeft dokter Elizabet Boon, neuroloog, meer uitleg over deze innovatieve medicijnen tegen migraine.

Wil jij over deze en andere informatie op de hoogte blijven?

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief via onze website www.hoofd-stuk.be

Vriendelijke groeten

Vzw Hoofd-Stuk

101578439_3556202174396975_1755595202526969856_o.jpg

vzw Hoofd-Stuk

Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders

2019-11-09 15:14:59

Nieuwe veelbelovende en efficiënte medicatie geweigerd voor terugbetaling! Duizenden ontgoochelde patiënten die hierop zaten te wachten!

vzw Hoofd-Stuk

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.