Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders!

Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders! / Mededelingen / Brief naar Kabinet van Volksgezondheid / Opmerkingen


Gast

#1

2020-10-16 19:11

Graag wil ik hier even op reageren. Sinds 2012 ben ik gediagnosticeerd met clusterhoofdpijn. Andere soort Hoofdpijn', welke ik al 38 jaar had, was postherpetische trigeminus pijn linker gezichthelft. Nadat ik al járen allerlei medicijnen er tegen slikte met wisselend succes, was ik het zat in 2012. Op internet vond ik een onderzoeksgroep in Amerika. Samen met de Britten deden ze onderzoek naar Magic Truffles bij Clusterhoofdpijn. Ik sloot me aan en bestelde online Magic Truffles. Belangrijk is dat je 3 maanden geen medicijnen hebt geslikt! Nog geen asperientje,!! Ik zette er een potje thee van en dat moest ik in slokjes over de dag verdelen. Na 3 dagen verdween de Clusterhoofdpijn! Ook in de onderzoeksgroep reageerde 70% erg goed. Sindsdien gebruik ik iedere 3 weken een dagje onderhoudsthee. Soms knal ik er nog wel eens uit, bv na het eten van oude Kaas. Omdat ik een antibioticakuur écht nodig had, kreeg ik prompt een flinke aanval in de weken er na. Verder gebruik ik geen enkel medicijn, behalve dat ik soms cannabisolie met THC (zelf te maken via Wernard Bruining of via het Social Café, lid worden/wordt opgestuurd) gebruik om te slapen. Een strikt ritme heb ik nodig. De magic truffles zijn niet in te vriezen... Tegenwoordig zijn er óók microdoses, maar geen ervaring nog mee! Er gaan veel mensen dood aan bijwerkingen Big Pharma, aan Cannabis is nog nooit Iemand gestorven... Eeuwenoud volksmedicijn!
Pijnen

#2 Re:

2020-10-17 11:37

#1: -  

Ik ben volledig akkoord

Wil deze petitie tekenen




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...