Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders!

Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders! / Mededelingen / Schiet uit je sloffen voor hoofdpijnlijders / Opmerkingen


Gast

#1

2019-11-11 11:34

Hallo, Sommige mensen vragen over welke medicatie het gaat. Misschien dit best in de oproep vermelden? Of staat het er al hij? Is mij dan ook niet opgevallen. Groeten, Rudi Gabriels

Anonymous

#2

2020-01-19 11:33

U kan ons helpen door deze petitie te ondertekenen! Elke stem telt!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2020-01-19 12:06



Gast

#4 Re:

2020-01-19 12:07

#1: - Ik wou in eerste instantie geen namen noemen van medicatie maar besef dat het mss toch best wel 

 


Gast

#5

2021-05-05 15:09

Niet alleen migraine en clusterhoofdpijn zijn een pijnlijke aandoening maar ook Occipitalis Neuralgie (achterhoofdzenuwontsteking of ziekte van Arnold) is verschrikkelijk pijnlijk. Ik lijd aan migraine en aan Occipitalis Neuralgie. Na jaren van pijn werd er in 2017 een diagnose gesteld. Bij een afspraak bij Dr Van Buyten te St Niklaas werd mij de hoop gegeven dat de pijn voor 90% kon worden verminderd. De pijn is veel verminderd maar niet met 90%, laat ons zeggen met 50%. Dit omdat er in december 2017 een neurostimulator werd geplaatst. Het kostenplaatje voor dit loopt hoog op en moet worden zelf betaald, geen ziekteverzekering of DKV. We spreken hier van 20.000 euro uit eigen zak te betalen en dit om de 9 jaar. In 2026 moet ik weer 20.000 euro leggen om van de pijn te kunnen onderdrukken. Ik vind dit echt niet normaal.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...