Extra agendapunt AV tot wijziging statuten i.f.v. erkenning bachelors en masters in menswetenschappen en huisartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Verruiming van onze vraag: ook erkenning voor de masters menswetenschappen en huisartsen!

2017-04-13 20:39:58

Beste ondertekenaar,

Ons initiatief brengt veel teweeg. Verscheidene leden meldden ons dat ze het billijk zouden vinden dat niet alleen de bachelors in de cliëntgerichte vereniging weer erkenning zouden krijgen, maar ook de masters in de diverse menswetenschappen en de huisartsen. Daarom hebben we onze petitie inhoudelijk aangepast. We nemen aan dat deze verruiming van onze vraag de goedkeuring wegdraagt van iedereen die de petitie nu al genegen is en ondertekend heeft. Maar we vonden het ook belangrijk om iedereen van deze wijziging op de hoogte te brengen . Mocht je hiermee niet akkoord gaan, kan je je altijd uitschrijven.

Hartelijke groet,

De initiatiefnemers

Stijn Leijssen

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.