Mogelijk verdwijnen lijnbus Leveroy

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Overleg

2016-09-29 15:02:44

Er is vandaag een overleg geweest tussen de gemeente Nederweert, Gemeenschapsraad Leveroy, Dorpsraad
Nederweert-Eind, Provincie Limburg en Arriva over de buslijn. Volgende week komt er een duidelijk en verhelderend antwoord op de vraag wat er met de buslijn in Leveroy en Nederweert-Eind gebeurd vanaf 11 december. Op dit moment kunnen we alleen zeggen dat het er naar uitziet dat de bereikbaarheid van Leveroy niet in gevaar komt.

Gemeenschapsraad Leveroy

Beëindiging petitie

2016-09-19 12:38:32

De petitie is afgesloten en verzonden naar Arriva en Provinciale Staten Limburg. In totaal hebben we in een week tijd 287 handtekeningen opgehaald (dit zijn de handtekeningen via internet en de formulieren die wij hebben verspreid).Wij hebben ook contact opgenomen met het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Nederweert. Wij wachten de reacties hierop af en aan de hand hiervan bekijken we hoe we verder gaan.

Met vriendelijke groet,

Gemeenschapsraad Leveroy

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.