Blitterswijck zegt: "Minder OK, 750 NEE, dan géén AZC!"

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Oproep aan leden van CV het Roekenbosch!

2015-11-24 15:46:56

Wij willen graag in contact komen met nog meer mensen die net als wij een bungalow bezitten op Vakantiepark het Roekenbosch. Stuurt u alstublieft een email naar actie@roekenbosch2017.nl

Samen kunnen wij deze plannen stoppen!

Vriendelijke groeten,

Bezorgde eigenaren

Roekenbosch2017.nl

Informatieavond Venray maandag 23 november:

2015-11-20 20:36:49

Wij verzamelen als groep om 19.00 uur op het plein in Blitterswijck. Via een anonieme sponsor is een bus beschikbaar gesteld. Van uit daar vertrekken we naar Venray waar we ons verzamelen om 19.30. Ook de pers is uitgenodigd. De avond is van 17.00-21.00 uur. Laten we ons als één daar presenteren, in plaats van als losse groepjes mensen verdeeld over de avond.

Iedereen, uit alle dorpen, is van harte welkom zich aan te sluiten en bij ons te staan om 19.30

Nogmaals: De strijd is nog zeker niet beslist, samen we sterk!

Roekenbosch2017.nl

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.