Zwerfdieren opvang Wieringen/Wieringermeer moet blijven!!

Deze Petitie start ik omdat ik boos, teleurgesteld en verdrietig ben net als mijn moeder, tante en Frouwke Zoutman die al heel wat jaren samen de Opvang die onder het dierentehuis in Hoorn valt hier op wieringen en in de Wieringermeer samen runnen. De gemeente Hollands Kroon heeft onlangs besloten dat ze de samenwerking met onze opvang per 1 januari 2014 willen beëindigen. De gemeente Hollands Kroon gaat dan verder met het dierenasiel in Den Helder en Schagen. Deze dierenasiels bevinden zich ruim buiten onze gemeente en het zal dus veel langer duren voordat een dier in nood wordt geholpen omdat de dierenambulances nu een stuk verder moet rijden en dat kost een hele hoop tijd en natuurlijk ook geld. Wij hebben 22 jaar lang dag en nacht klaar gestaan, de dieren gingen altijd voor en nu worden wij gedumpt net als een hele hoop dieren. Wij hebben bijvoorbeeld Bikkel de kat dit binnenkwam met 15 kogels in zijn lichaam in de opvang gehad door intensieve zorg is het nu echt een pracht kat geworden die nu een heel gelukkig leven lijdt bij zijn nieuwe baasje. Zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen. Maar wat ik duidelijk wil maken is dat ik vind dat het zo moet blijven zoals het nu is. Zwerfdieren opvang Wieringen/Wieringermeer moet blijven bestaan!!

Als je het met mij eens bent dat de opvang niet mag verdwijnen teken dan deze petitie.

Alvast heel erg bedankt