World Scout Jamboree Japan - Memorial Package

Beste allemaal,

Wij, Evi en Bart, waren helaas net te laat met het bestellen van het Japanse Memorial Package van de Wereldjamboree. Dit weerhield ons er niet van om toch eens bij de Japanse organisatie te gaan informeren of er wellicht nog een mogelijkheid was om het Memorial Package alsnog te bestellen. Helaas was dit niet mogelijk, tenzij... We een grote groep mensen kunnen vinden die - net als wij - te laat waren met het bestellen van het Memorial Package. Dan wil de organisatie het overwegen om met een tweede druk te komen.
Hoe gaaf zou het zijn als dit lukt? Daarom willen wij jullie vragen om onderstaande petitie te ondertekenen én dit bericht te delen met al je Jamboree-vrienden, zodat iedereen het leest en er een tweede druk van het Memorial Package komt!

Wij houden jullie op de hoogte!

Evi en Bart

Evi van de Louw en Bart Swinkels    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Evi van de Louw en Bart Swinkels toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.