William moet blijven

PostNl heeft te kennen gegeven dat ze het contract willen beëindigen tussen de opdracht gever van William, per 30 juni. Dit houd in dat William zijn baan kwijt is per 30 juni. Wij ( staphorsters ) willen dat William onze pakjes blijft rond brengen op zijn vaste route, bij William weet je wat je hebt, en niks is te gek om met je mee te denken, zodat we onze pakjes krijgen. William is een vast gezicht in ons dorp en dat willen wij graag zo houden!.

Hopelijk kunnen we hiermee bijdrage aan een goede afloop, en William behouden als pakket bezorger in Staphorst.

Door te ondertekenen, machtig ik Jan Klaas Schra om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )