Wij steunen Oublies!

Dit zijn ondernemers die ondernemen in hun bloed hebben. Begonnen met Tijd4IJs vanuit hun eigen garage met picknicktafels op hun oprit. Nu uitgegroeid tot meer dan een prachtige ijssalon. Je haalt er je dagelijks brood, heerlijk gebak, in de winter lekkere soepen en vergeet niet de ambachtelijke pizza's. Maar meer dan dat is Oublies een plek waar we elkaar ontmoeten, waar je gezellig samen een kopje koffie gaat drinken of een rijk belegd broodje voor de lunch besteld. Door het niet verstrekken van de vergunning lopen we het risico dat hun het ondernemen onmogelijk wordt gemaakt. Terwijl we juist in deze tijd mensen moeten steunen die nog steeds durven te ondernemen, die risico's durven nemen en die zelfs in barre tijden nog kansen zien. Oublies is er altijd voor ons, laten wij er nu voor hen zijn! Geef met jouw handtekening aan dat je Oublies een warm hart toedraagt en dat je hun niet uit ons straatbeeld wilt missen. Hopelijk wil de Gemeente Nijmegen dan hun beslissing herzien of in ieder geval mee helpen met het bieden van een snelle oplossing.

Door te ondertekenen geef ik Lydia Hommes toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.