Waarschuwing voor alcheool gebruik tijdens de zwangerschap

1. Hallo ik ben mario en ik maak me hard voor het ongeboren kind ik streef er naar om net als op pakjes sigaretten waarschuwingen staan het zelfde te doen bij drank vlesen voor zwangere vrauwen drank tijdens de zwangerschap beschadigt de ongeboore baby in de ontwikkeling zowel fieziek als gesterlijk dit kan voorkomen worden als mensen zich hier bewust van zauw den zijn en er dus op drank flessen zauw staan bevoorbeeld drinken tijdens de zwangerschap is schadelijk voor U kind ik heb zelf Fasd als gevolg van drank gebruik in de zwangerschap en dit had voorkomen kunen worden als er goede voorlichting over was geweest en mensen er voor werden gewaarschuwd in die tijd laaten we dit met ze alle voorkomen in de toekomst want de vraag is niet zo zeer of je wel of niet drinkt maar of je het risico wild nemen dat je kind en ook je zelf met je gevoel aan te doen steun dit alsjeblieft want samen staan we sterk