Voor het ontslag van politie agent uit roeselare!!!

ze begrijpen het echt niet e politie geweld is altijd onterecht , zij moeten de strafmaat slagen en verwondingen niet uitspreken of uitvoeren!! In een rechtstaat is dit aan de bevoegde Personen!! Los van de feiten van de 39 jarige grof gebekte persoon!! Leerkrachten krijgen alle dagen te maken met grof gebekte jongeren zie je ze al mogen slaan op onze kinderen daarvoor en dat 90 % van de Belgische bevolking dit goedkeurde?? Zelfs als ouders moet je oppassen voor pedagogische tikken tegen je eigen kinderen want blauwe plekken door spelen of vallen , dan op school gaan en ze stellen zich vragen en kan je al CLB of Kind en Gezin aan je kloten hebben daar draait het om maar nee hoor bijna iedereen goed flik goed bravo zelf petities opstarten om hem te prijzen echt wat voor wereld leven we eigenlijk , ben ik wakker of droom ik nu echt iedere dag opnieuw denk ik dat zo een waanzin hier in dit land iedere dag erger en erger 🧐🧐

Mark Degrande , gele strijder    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Mark Degrande , gele strijder toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.