VOOR EEN VEILIG EN GOED ONDERHOUDEN FUNPARK IN SKIDOME RUCPHEN

Als abonnementhouders van Skidôme Rucphen en fervente gebruikers van het funpark eisen wij dat SIS LEISURE GROUP zorg draagt voor een veilig en goed onderhouden funpark aldaar!

Door het slechte onderhoud van het funpark en de positionering van verschillende features ten opzichte van elkaar ontstaan er onveilige situaties, waardoor zowel beginnende, alsmede doorgewinterde freestylers het voor hun zo belangrijke plezier verliezen en de nieuwe generatie talenten zich niet optimaal kan ontwikkelen.

Het is daarom wenselijk om de inrichting en de positionering van de verschillende features te heroverwegen en zorg te dragen voor een gedegen aanleg en onderhoud van de schansen in het funpark.

Het innitiatief om deze petitie te starten komt voort uit het feit dat de verantwoordelijke voor de pistes in Skidôme Rucpen meerdere malen is geattendeerd op de slechte staat waarin het funpark verkeert, maar er vooralsnog nagelaten is actie te ondernemen.