Vlaanderen Vrij!

1599207181ketting_vrij.jpgAls Vivaldi slaagt betalen de Vlamingen meer dan 70% van de belastingen in België en zullen ze amper iets te zeggen hebben. Bovendien blijft België een onmogelijk te besturen land en zitten we in 2024 met nog grotere problemen. VLAKO ijvert voor zelfbeschikking in Vlaanderen, zonder daarom persé België op te blazen. Geen halfslachtige hervorming maar een België 2.0 waarbij de gewesten zelf hun prioriteiten kunnen en mogen stellen en waarbij de Vlaamse kiezer krijgt waar hij voor gestemd heeft, m.a.w. echte democratie. VLAKO is politiek neutraal en neemt geen standpunten in over andere onderwerpen of hoe de doelstelling te behalen of met welke politieke partijen.

Door te ondertekenen geef ik VLAKO toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.