Viskraam Ton & Marielle Teel, wil vergunning maar vist achter het net?

Ik hoor het u denken, "de viskraam van Teel op de parkeerplaats van Shoppingcenter Noorderveld krijgt geen vergunning?".... "WAT!??".

Inderdaad mede Gladoren (en natuurlijk ook de rest van Zaanstad :P )... de Gemeente Zaanstad lijkt niet welwillend te staan tegenover het verlenen van een vergunning voor deze geweldige viskraam. Dit, terwijl de kraam zeer geliefd is bij vele maar ook bij de aanwezig middenstand rondom. Komen we dan misschien parkeerplaatsen te kort als de kraam blijft staan?... zeker niet want vol is het nooit. Zelfs niet half vol :)

Waarom wordt er dan geen vergunning verleend?... niemand weet het. Wat ik wel weet, is, dat als er voldoende mensen meedoen met deze partitie, we het tij wellicht kunnen keren.

Genoeg met de zeemanspraat...

----- AKTIE en teken de petitie :) -----

Door te ondertekenen, machtig ik Nico de Haan om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.