Vinnestraat is geen circuit!

Screenshot_20240219_204114_Chrome.jpgGeachte Wandelaars & Fieters

Deze zandweg, de vinnestraat is de laatste jaren een gevaarlijke zandweg geworden.

Er wordt door automobilisten regelmatig veel te hard gereden, er zijn regelmatig incidenten ( maandelijks ) met wandelaars die op het laatse moment aan de kant moeten springen omdat er weer een auto door de zandweg scheurt, ook oma's en opa's die slecht ter been zijn die gezellig met de kleinkinderen wandelen of wandelaars met honden en spelende kinderen is het te gevaarlijk geworden.

Er zijn al een aantal aanrijdingen geweest waar zelfs de spiegels in klapte van de auto's of busjes en dan gewoon door rijden.

Dat is aso gedrag.

Op deze zandweg is het zelfs 50 km per uur maar ze scheuren hier wel 60 / 70km per uur, onverantwoordelijk is het, terwijl de automobilisten via de cranendoncklaan en de grensweg er maar 1 minuut over doen om van punt a naar punt b te rijden.

De gemeente heeft een paar jaar geleden getest hoeveel auto's er dagelijks doorheen komen, nou daar hoeven maar een paar auto's tussen te zitten met aso gedrag en er doorheen scheuren dan krijg je ongelukken van.

Nu willen we met de buurt hier een handtekeningen actie ( petitie ) houden dat deze zandweg afgeloten wordt voor automobilisten, doormiddel van beide kanten van de zandweg borden te laten plaatsen met doodlopend erop en in het midden bij het grasveldje een betonblok.

De Boer kan dan toch op zijn weiland aan beide kanten, de dame van de paarden bij haar paarden en de wandelaars & fietsers kunnen dan veilig er doorheen.

Ook is het voor de omwonenden dan afgelopen met al het stof wat opwaaid in de zomer en in de tuinen neer komt en de was aan de waslijn verpest.

Dus mensen teken deze petitie door de QR code te scannen zodat we de gemeente wakker schudden dat dit afgelopen moet zijn en dat ze er nu permanent er iets aan gedaan wordt.

M.v.g. De Buurt heesakker

Door te ondertekenen, machtig ik Buurt heesakker om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.