Uit huis zetting

Vorig jaar is er door de ex van mijn zoon verboden middelen in mijn woning verstopt. Ivm verbouwing woonde ik hier nog niet. Aangezien zij problemen thuis had, heb ik haar tijdelijk onderdak gegeven tot aan het moment dat ik er zelf zou gaan wonen . Na enige tijd verbreekt ze de relatie met mijn zoon en heb ik haar verzocht meteen te vertrekken . Dit weigerde ze . Een aantal dagen later heb ik haar dat weer verzocht en aangekomen bij de woning was ze het huis leeg aan het halen en liep het uit tot een handgemeen waarop mijn zoon 112 heeft gebeld. Toen zij arriveerden werd de boel gesust en werd zij en haar gearriveerde familie gesommeerd mijn woning te verlaten. Op dat moment gaat ze door het lint en overhandigd de politie verboden middelen welke ze had verstopt in de woning en geeft mijn zoon de schuld er van. Beide worden aangehouden, en na een aantal uur staat mijn zoon weer buiten . Van de officier van justitie hebben we gehoord dat ons geen enkel verwijt valt te maken maar dat mevrouw wel verdachte is en vervolgd gaat worden.  De woning stichting (Fien Wonen) verwijt mij onzorgvuldig te zijn geweest en ik geen controle heb gehouden. Hoe kun je dit verwachten van iemand die je ziet als familie. Kortom... het huurcontract wordt ontbonden en wij moeten binnenkort de woning verlaten en staan op straat.  Dit kan dus zomaar in NL... in en in triest.  We hebben al genoeg mee gemaakt de afgelopen jaren en nu dit... help ons aub door deze petitie te tekenen.

Door te ondertekenen, machtig ik Manuela om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.