Trapveldje in Vlissingen

Ik ben Tim en pas geleden verhuisd naar de binnenstad van Vlissingen. Ik voetbal graag, maar dat kan hier alleen op straat. Daarom wil ik graag een trapveldje in de buurt. Waar wij wonen (Dok van Perry) is nog veel grond die nog niet gebruikt wordt. Hier zullen later huizen gebouwd worden, maar dan kan nog jaren duren.

Daarom heb ik een brief gestuurd naar de gemeente of ze niet een stuk van deze grond als (tijdelijk) trapveldje kunnen maken. Er moet wel een hek om en een bord bij omdat nu overal hondepoep ligt en het veldje natuurlijk niet vol met poep moet liggen.

Donderdag 18 februari ben ik bij de vergadering van de gemeenteraad geweest. De meesten waren enthousiast en nu gaat de gemeente kijken of het niet te veel kost. Ze zeiden ook dat er wel meer mensen in de buurt moeten zijn die ook een trapveldje willen.

Daarom deze petitie. Woon je in de binnenstad van Vlissingen en wil je ook graag een trapveldje in de buurt van het Dok van Perry? Teken dan deze petitie, zodat ik de gemeente kan laten zien dat er meer mensen zijn die ook graag hier willen voetballen!