Terrassen Doesburg

In deze maatschappij wordt er al snel geluisterd naar klagende mensen..Wat als we het omdraaien? Luisteren naar wat wel leuk, gezellig, positief is. Momenteel is er een discussie over de terrassen in Doesburg. Ipv dit negatief te benaderen, vraag ik me af, hoe we dit in positieve zin kunnen oplossen, zodat er compromissen kunnen ontstaan, ipv tweespalt. Wat zijn bijvoorbeeld de voordelen? Bruisende binnenstad, economische belangen, verbinding tussen oude en nieuwe inwoners. Laat weten, op een positieve manier, wat jouw gedachten of ideeën zijn!

Door te ondertekenen, machtig ik Veronic Hermans om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.