Stop sluiting Zwembad de Boei op het Westerhonk in Monster

Ik heb Mandy de zus van Dennis die woont op het Westerhonk. Wekelijks zwem ik samen met hem in het Zwembad de Boei op het Westerhonk. We beleven hier samen veel plezier aan.

Nu zijn er binnen de regio ZWN 's-Heerenloo locatie het Westerhonk plannen van de directie om het zwembad de Boei te sluiten.

Het zwembad is voor vele clienten op het Westerhonk heel belangrijk. Deze activiteit is niet vervangbaar. Het warme zwembad water doet zoveel voor de cliënten. Het werkt niet alleen onspannend maar werkt ook als ontlading van spanning en verlichting van pijn. Door de eigenschappen van water geeft zwemmen een mogelijkheidheid om contact te leggen met cliënten die niet direct van contact houden. In het zwembad voel je geen zwaartekracht waardoor de cliënten zich vrijer kunnen bewegen. Maar het belangrijkste is het plezier wat cliënten aan het zwemmen beleven. Het zwembad mag niet verdwijnen want voor het grotendeel van de cliënten is zwemmen in een regulier zwembad niet mogelijk.  Daarom ben ik deze petitie gestart om mensen de mogelijkheid te geven iets te doen en zo een statement te maken naar directie.

Het Zwembad de Boei is al zoveel jaren een begrip op het Westerhonk en is onmisbaar in het leven van te cliënten van het Westerhonk.

Door te ondertekenen, machtig ik Mandy Blom om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.