Stop Kavelaars op Eeneind Nuenen!

Ik teken deze petitie want ik wil op het Eeneind:

• Behoud van het huidige rustige stukje natuur met status Landelijk gebied
  • Geen uitbreiding van 80 woningen omdat dat totaal niet passend is is voor het kleinschalige, rustieke Eeneind
  • Behoud van veilig en rustig verkeer op het Eeneind en dit wordt bij komst van Kavelaars zeer problematisch met dagelijks honderden extra vervoersbewegingen over de bestaande eenbaans wegenstructuur van de Mulakkers, de Oude Dijk en de Molekeslaan. Elkaar in die straten met de auto passeren is niet mogelijk. Dit (icm bundelroutes, Nuenen-west) draagt tevens nog meer bij aan een volledig verkeersinfarct voor de wijk Eeneind.
  • Behoud van de huidige wandel- en fietsroutes over de Oude Dijk. De verkeersveiligheid voor voetgangers en fietsers op DE fietsroute Nuenen-Geldrop gehandhaafd! Bewoners toeristen en recreanten genieten er van de rust en de natuur. Het is het laatste stukje groen op het Eeneind
  • Behoud van van leefgebied van diersoorten voor o.a. vossen, bosuilen, reeen, bevers, spechten, padden, dassen en vlinders. Behoud van de ecologische verbinding en de open ruimte tussen Eindhoven (beekdal de Kleine Dommel) en de rest van Nuenen
  • Behoud van de nostalgisch aangelegde rustieke infrastructuur waar middels het IDOP project een aantal jaren geleden veel in is geinvesteerd tot grote tevredenheid van de bewoners.

Voor meer informatie ga naar www.stopkavelaars.nl

Door te ondertekenen, machtig ik www.stopkavelaars.nl om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.