Steun Stichting Behoud Oude Meentweg 8 & 6 !

Stichting Behoud Oude Meentweg 8 & 6

Help ons met het Behoud van de natuur van de Oude Meentweg nummers 8 & 6. Voor nu en voor generaties na ons.

Stichting BOM heeft als doel het beschermen van dieren die leven op de terreinen aan de Oude Meentweg 6 en 8 te 's-Graveland, alsmede het voorkomen van verstening van de natuur, het behouden van rust op plekken in 't Gooi voor dieren.

Stichting BOM is in het leven geroepen omdat er plannen zijn om op dit terrein de bestaande schuren te gaan afbreken, om vervolgens weer dure villa's te gaan bouwen. Woonbestemming is aangevraagd op dit mooie stukje Nederland en bouwen is iets wat daar nooit mag gaan gebeuren!

Kom gerust eens kijken en krijg een indruk van de bijna serene rust, hier in het centrum van Nederland. Aanschouw de druk heen en weer vliegende zwaluwen, die aan het zorgen zijn voor hun jongen. Probeer de jagende vleermuizen te vinden, die bij het vallen van de avond tevoorschijn komen. Of ben bezig en help de padden en salamanders oversteken. Soms hoor of zie je in de verte de dassen uit hun burgten komen, komen de reeen uit het woud om aan de rand van de bossen te gaan grazen.

Kortom: In dit schitterende stuk van Nederland kom je tot rust! Hier mag nooit gebouwd worden!

www.stichtingbom.nl

NL60 RABO 0156 1171 77