Speciaal onderwijs van Detschool open.

Meerdere ouders willen dat de van Detschool open gaat. Kwetsbare kinderen zitten nu thuis omdat de directrice het maatschappelijk belang voor de belangen van onze kinderen zet.
Speciaal onderwijs mag open van het kabinet en wordt zelfs geadviseerd. In overleg met gemeente en ouders mag een school beslissen om alsnog dicht te blijven maar er is geen overleg geweest met ouders.

Kinderen worden geweigerd op de noodopvang. Vanuit de Rijksoverheid is het een vereiste dat minimaal 1 ouder een cruciaal beroep heeft of dat het een kwetsbaar kind betreft. Op de van Detschool houden ze zich aan 2 ouders in een cruciaal beroep en wordt aangeven dat alle kinderen op zijn/haar eigen manier kwetsbaar zijn. Desondanks zitten er maar max 3-6 kinderen in de noodopvang voor de onderbouw en 3-6 in de bovenbouw.

Door te ondertekenen, machtig ik Ouderpower van Detschool om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.