Steun voor dhr Keeman

Opmerkingen

#8803

Omdat het belachelijk is hoe respectloos er in Nederland met leerkrachten om wordt gegaan

(Gemonde, 2019-01-29)

#8804

Regels zijn mooi, maar handhaven is beter. Deze man verdient een lintje. Het wordt tijd dat de verloedering wordt tegengegaan. Respect voor autoriteiten is niet alleen voor hulpverleners en politie maar geld ook voor onderwijs.

(Tilburg, 2019-01-29)

#8806

Het is vijf voor twaalf. De hoogste tijd dat ook leraren "beschermd" gaan worden. En niet alleen de leraren, maar ook hulpverleners, winkelpersoneel etc. Er zullen ongetwijfeld nog meer mensen "beschermd" moeten worden, maar ik kan het even niet bedenken. Nog belangrijker is dat kinderen weer opgevoed gaan worden, dat ze geleerd wordt dat het normaal is om respect te hebben voor anderen. Voor ouders, hulpverleners, leraren, winkelpersoneel etc.etc. Ik kan hier zo boos om worden om al die grote monden...

(Lelystad, 2019-01-29)

#8813

omdat ik vind dat het school bestuur zelf ontslagen dient te worden ..
IK STA ACHTER GERRIT,

(Monster, 2019-01-29)

#8814

Ik teken omdat er grenzen zijn tbv respect en fatsoen zodat er -oa- behoorlijk onderwijs gegeven kan worden.

(Weesp, 2019-01-29)

#8816

Ik de maatregel van de school een verkeerd signaal
vind naar ouders en leerlingen.

(Assendelft, 2019-01-29)

#8818

Er totaal geen respect meer is voor leraren, begint al met “jij en jou”. Vreselijk... goed gehandeld hoor, petje af! Geniet van uw pensioen

(Beverwijk, 2019-01-29)

#8823

Gerrit, dankjewel. Ik denk dat dit niet alleen voor situaties op scholen geldt, maar opvoeding over het algemeen.

(Nijmegen, 2019-01-29)

#8824

.

(Ahaus, 2019-01-29)

#8826

Als oud docent snap ik niet hoe de school niet meer achter u heeft kunnen staan hiermee. Waarom mogen telefoons überhaupt de klaslokalen in? En waarom wordt de betreffende leerling niet aangepakt??

(Bovenkarspel, 2019-01-29)

#8828

Ik teken omdat het te zot is wat hier gebeurd.
De leerling verdiend een flinke straf wegens uitlokking en tergen van de leraar en niet andersom.
Echt schandalig wat hier is gebeurd.

(Nieuwegein, 2019-01-29)

#8829

De school hier absoluut faalt en de docent had moeten steunen!!

(Oudkarspel, 2019-01-29)

#8830

Ik teken, omdat ik vindt dat de direkteur en collega's van de school een onjuist besluit had genomen. Hiermee wil ik de heer Keeman steunen, die wel direkt optrad tegen een brutale leerling.

(Beverwijk, 2019-01-29)

#8833

Omdat ik vind dat dit de omgekeerde wereld is.

(Zwolle, 2019-01-29)

#8834

hier het kind met het badwater verdwijnt

(domburg, 2019-01-29)

#8837

Orde, rust, veiligheid en discipline noodzakelijk zijn om tot successen te komen. Vanuit hun korte termijndenken kan een groot deel van de leerlingen dit nóg niet overzien.
Dát is het punt waar onderwijsgevenden, maar zéker onderwijsondersteunenden de kaders moeten aangéven, bewaken, en waar nodig moeten hamdhaven!
Veel sterkte gewenst!

(Breda, 2019-01-29)

#8838

Ik teken omdat ik vind dat de autoriteit van leraren in het geding is. Leraren moeten met respect behandeld worden. Als leerlingen dat doen verdienen zij ook het respect vd leraar. Visa versa.

(Lorgues, 2019-01-29)

#8839

Die droeftoeters lekker in militaire dienst gooien !!!

(Rotterdam , 2019-01-29)

#8842

Ben het er mee eens

(Bussum, 2019-01-29)

#8843

Ik teken omdat leerlingen geholpen moeten worden om te begrijpen dat je geen kruk tegen de schenen van een onderwijsassistent moet gooien.

(Velp, 2019-01-29)

#8844

We moeten hem steunen

(Katwijk, 2019-01-29)

#8845

Omdat.. Het te gek voor woorden is, dat de jeugd van tegenwoordig, zomaar alles mogen en kunnen zeggen zonder er voor gestaft mogen worden..

(Dordrecht , 2019-01-29)

#8848

Hij terecht gehandeld heeft. Een leraar hoeft niet alles te tolereren. En zeker dit niet. Te zot voor woorden dit. Aanpakken de jeugd met zulke taal.

(Buren, 2019-01-29)

#8849

Ik het volkomen eens ben met de heer Keeman. Het is te gek voor woorden dat je zo’n galbsk niet aan ze mogen pakken

(Rotterdam, 2019-01-29)

#8851

Ik sta volledig achter meneer Keeman, terecht en goed gehandeld!
Niemand laat zijn haar moeder uitschelden voor ‘hoer’, ook niet door zo’n snotneus

(Gendt , 2019-01-29)

#8856

Ik teken omsat ik het juist vindt wat meneer keeman heeft gedaan. Hij staat voor normen waarden

(Terschelling, 2019-01-29)

#8863

Nederland heeft een gezagsprobleem. Respect voor dienstverlenende beroepen neemt steeds verder af. Buschauffeurs, hulpverleners, politieagenten en docenten krijgen steeds meer met agressie te maken. De directie van het Kennemercollege had hun docent moeten steunen. Door hem te schorsen i.p.v. de leerling heeft het beroep van docent verder aan gezag ingeboet. Dit moet stoppen.

(‘s-Hertogenbosch, 2019-01-29)

#8865

Het zegt al genoeg waarom ik teken... respect, normen en waarden is hier ver te zoeken. Ik haalde het vroeger niet in mijn hoofd om überhaupt zo tegen een leraar uit te vallen. Ik geef dhr Keeman geen ongelijk! Ipv de ouders een pedagogisch standje te geven wordt het gezag van de leerkracht ondermijnt door de schooldirectie zelfSchandalig!

(Arnhemhet, 2019-01-29)

#8867

Waar gaan we heen met nederland, coricerende tikken horen eenmaal in de wereld.

(Overveen, 2019-01-29)

#8869

Fatsoensnormen moeten gehanteerd worden, de leraar stond in zin volle recht.

(Bilthoven, 2019-01-29)

#8870

Ik teken omdat het aso gedrag van een leerling was en dat de leerkracht respectvol behandeld moet worden.

(Heemskerk, 2019-01-29)

#8871

De kinderen horen te luisteren en respect voor de leraren

(Makkum, 2019-01-29)

#8872

Omdat ik achter de heer Keeman sta!!

(Farmsum , 2019-01-29)

#8875

Ik teken omdat ik het belachelijk vind dat de lieve respectloze kinderen van tegenwoordig de hele wereld schijnen te hebben! En deze arme man daar de dupe van is.

(Rijnsburg, 2019-01-29)

#8882

Ik het schandalig vind hoe ze met deze man omgaan ... die snotneuzen aso’s komen overal mee weg waar gaat dit naar toe hoe moet dat over 10 jaar ik had mijn zoon meteen naar de leraar gestuurd om zijn excuus aan te bieden !!
Die man moet alles maar pikken het begint bij de ouders

(Eindhoven, 2019-01-29)

#8885

Ik het gedrag van de jongen vreselijk vond naar de leraar toe.

(Heemskerk, 2019-01-29)

#8887

Als zo’n knul zich niet kan gedragen, mag de leraar van mij, hem in z’n nek pakken. Daarna moet de school de leerling schorsen en hoop ik dat de ouders opvoeders zijn en geen vriendjes en hun engeltje een flinke straf geven!

(Spijkenisse , 2019-01-29)

#8890

Ik teken omdat ik vind dat de hedendaagse schooldiscipline ver te zoeken is, verwende kinderen kunnen doen en laten wat ze willen. Ik houd mijn hart vast als dit onze toekomstige verzorgers, politici, etc. gaan worden

(Roosendaal, 2019-01-29)

#8892

Omdat dit niet kan, we zijn te beschermt zijn geworden. We zijn niks meer gewend. Oudere generatie heeft hierdoor een betere opvoeding en normen en waarden door gekregen. Maar dit soort snotapen worden weer geholpen en leren zo nooit dat bepaalde zaken niet kunnen!

(Doetinchem, 2019-01-29)

#8894

Ik teken dit omdat we genoeg prinsjes en prinsesjes in ons land hebben gecreëerd.

(Leiden, 2019-01-29)

#8896

Omdat de leraar op een nette manier heeft gehandeld. Er is 0,0 respect voor de volwassen/ oudere mensen. Het is Van de zotte dat deze docent geschorst is.

(Goirle, 2019-01-29)

#8898

Deze man verdient een lintje!

(Velserbroek, 2019-01-29)

#8899

Ik ik via deze weg wil laten weten dat ik het eens ben met de aanpak van de Heer Keeman.
Het jochie heeft en toont geen enkel respect! En kinderen die geen respect tonen mogen wel even aangepakt worden. Daarbij vind ik het wel mee vallen hoe hard MenKeeman hem in zijn nek heeft gepakt.

(Nieuwegein, 2019-01-29)

#8900

Ik teken omdat ik dhr. Keeman volkomen gelijk geef.
De ouders van de jongen moeten zich zwaar schamen en vlug met de opvoeding van hun zoon beginnen.

(Maastricht, 2019-01-29)

#8902

Anders is het einde zoek!
Respect en af en toe corrigeren is niets mis mee.

(Amsterdam, 2019-01-29)

#8904

Heel triest deze laffe beslissing door een slappe knieën-directie. Deze “leerlingen” gedragen zich nog erger dan beesten. En het dan maar gek vinden dat er te weinig leerkrachten zijn.

(Venlo, 2019-01-29)

#8906

Die kinderen moeten les in normen en waarden krijgen! Volgens mij moet je niet de docent maar de leerlingen aanpakken. Deze school geeft het verkeerde signaal. Hoe moet het met jongeren die het normaal vinden op de leerkracht uit te joelen en een kruk te gooien. Zo respectloos!

(-, 2019-01-29)

#8908

Ik teken omdat ik vind dat er opgetreden moet worden tegen jochies die over de schreef gaan. Schorsing van deze docent doet honderden aankomende docenten weer twijfelen of ze überhaupt het onderwijs wel in moeten gaan.

(Ommen, 2019-01-29)

#8911

Ik teken dit omdat: ik het belachelijk vind waarom deze beste man geschorst is! Als dit joch niet zo’n grote bek had gegeven had dit niet zo gelopen! Jongeren van tegenwoordig hebben geen respect meer, bah!!! Ik had het net zo gedaan! Walgelijk! En zijn ouders: SCHAAM JE DOOD!! En dan nog een klacht willen indienen! Kijk eerst een naar de opvoeding, nouja geen opvoeding want als hij die wel had gehad, had hij respect voor volwassene!!!

(Purmerend, 2019-01-29)

#8915

Weer een bewijs dat de jeugd geen respect heeft voor de medemens.

(Lopik, 2019-01-29)

#8917

Een leraar dit bij élke vervelende leerling zou mogen/moeten doen zonder hiervoor gestraft te worden!@

(Alkmaar, 2019-01-29)

#8924

Wij hadden vroeger respect voor een leraar, we hielden het niet in ons hooft om een grote mond te geven laat staan geweld te gebruiken..

(Groningen, 2019-01-29)

#8929

Ik teken omdat zelf beroepshalve zo'n situatie heb meegemaakt.
Ik werd wel, min of meer gesteund door de schoolleiding.

(Groningen, 2019-01-29)

#8934

Ik teken omdat onderwijssysteem opvoedkundig failliet is!

(Hoofddorp, 2019-01-30)

#8936

Ik teken omdat die man goed gehandeld heeft, je hoeft je niet uit te laten schelden door zo'n snotaap!!!

(Hoofddorp, 2019-01-30)

#8937

Ikhelemaal achter hem sta .Waar zijn de normen en waarden van de jeugd ,ze vinden alles maar normaal maar zijn gewoon honds brutaal.

(Amsterdam, 2019-01-30)

#8938

Ik teken omdat ik het eens ben met Keeman: meer discipline en vooral handhaven!

(Rotterdam, 2019-01-30)

#8939

ik voor rechtvaardigheid ga

(Eindhoven, 2019-01-30)

#8943

Ik teken omdat ik de reactie van de school absurd vind. In plaats dat de school haar leraren steunt, valt ze hen af! Schandalig!

(Zutphen, 2019-01-30)

#8944

Ik teken omdat het te bizar voor woorden is dat deze leraar daar wel op afgerekend wordt. Mogen de leerlingen dan maar alles zeggen en doen, waar zijn hun normen en waarden en hun omgangsmanieren? Dus ik dan ook mijn steun betuigen aan Dr Keeman.

(Werkendam , 2019-01-30)

#8946

Omdat het nodig is dat deze man een achterhoede heeft.

(Amsterdam, 2019-01-30)

#8947

Die man groot gelijk had.
Kom op zeg die snotneuzen denken dat ze alles mogen.
De man wilde hem gewoon uit de klas zetten

(Roosedaal, 2019-01-30)

#8954

Omdat het belachelijkis dat de leraar geschorst is !!! En wat hij heeft gedaan terecht is!!

(Delfzijl, 2019-01-30)

#8955

Heer Keeman, sterkte gewenst vanuit Nieuw-Zeeland. U heeft goed gehandeld. Het schoolbestuur zou moeten aftreden.

(New Plymouth, 2019-01-30)

#8958

Eindelijk iemand die het snapt. Hoop dat er veel volgen! Sterkte beste leraar van Nederland!

(Grave, 2019-01-30)

#8961

Als ouders weigeren op te voeden kunnen we deze taak niet bij ow-medewerkers leggen om ze er vervolgens op af te rekenen wanneer het uit komt. De claim- en klaagcultuur gecombineerd met een angstcultuur bij besturen en de weigering om vierkant achter het personeel te gaan staan. Zeer beschamend.

(Maastricht, 2019-01-30)

#8963

Het Nederlandse onderwijs is in verval en daarom hebben we onderwijzers als Gerrit Keeman hard nodig.

(Den Haag, 2019-01-30)

#8964

Schandalig dat de ouders en school niet achter de leraar staan.

(Venlo, 2019-01-30)

#8965

IK was zelf leraar in hetVO en ik weet hoe makkelijk de gekkigheid doorslaat. "Raak me niet aan" krijst een leerling als ik hem bij zijn kraag van een medeleerling los trek, die hij zojuist een ppar klappen wilde toedienen.

(Spijkenisse, 2019-01-30)

#8966

Dit is , waar om er geen recpect meer is voor een leraar of ouder persoon, gezag ze worden nog harder aangepakt dan de veroorzakers.

(Zaandam, 2019-01-30)

#8967

Ik het belachelijk vind dat die leerlingen nog wel op die school rondlopen en de leraar geschorst is.

(Koog aan de Zaan , 2019-01-30)

#8970

Dit is een probleem van de schoolleiding. Dat zijn over het algemeen genomen veeeeel te softe links/pedagogisch leunende types. Die elke vorm van kracht als geweld zien. Soms even wat kracht gebruiken is niet hetzelfde als geweldpleging of agressie. Goed gedaan kerel.

(Alblasserdam, 2019-01-30)

#8973

Ik vind dat de heer Keeman, de omstandigheden in aanmerking nemend, absoluut professioneel heeft opgetreden.

(Hoofddorp, 2019-01-30)

#8976

gedrag op vmbo en pro is erg uit de hand gelopen. management maakt struisvogelkeuzes ten koste van eigen personeel.

(Utrecht, 2019-01-30)

#8977

Een teken dat het onderwijs faalt in alle opties. Werkgever/organisatie Geeft geen steun aan personeel, geen duidelijkheid/grenzen aan leerlingen.... dit stimuleert leraren tekort en probleem gedrag bij leerlingen. Media moet hier heel voorzichtig mee omgaan, be aware....
Zeer kwalijk dat deze docent/ ondersteuner zo zijn laatste dagen in moet... zeer kwalijk... werkgever moet hiervoor serieus bestraft worden. Als voorbeeld

(Rijsbergen, 2019-01-30)

#8980

Ik teken omdat het belachelijk is dat het gezag op scholen uit handen word gegeven aan leerlingen. Een juf of meester is altijd de baas en moet ze mannetje kunnen staan in de klas.

(Velsen noord , 2019-01-30)

#8982

Ik teken omdat ik het een gepaste reactie vond van mijnheer Keeman. Die jongen moet nog een hoop leren, wat hij misschien thuis niet meegekregen heeft. En ik vond het erg te zien dat er een volwassene te zien was op het filmpje die niets deed. Een schande dat deze mijnheer geschorst is.

(Huizen, 2019-01-30)

#8985

Het ongebreidelde onopgevoede optreden van sommige scholieren een halt moet worden toegeroepen. Rehabiliteer Keeman, hij heeft correct gehandeld. De schoolleiding heeft gehandeld uit angst met alle negatieve gevolgen van dien, nl escalatie van het gedrag van scholieren

(Zeist, 2019-01-30)

#8989

Ik het onprofessioneel gedrag van de schoolleiding vind en n verkeerd signaal naar de buitenwereld.

(Heerlen , 2019-01-30)

#8991

Een school MOET een veilige plaats zij om te leren. Iedereen van de school die daaraan bijdraagt is wat mij betreft een HELD. Jongeren roep je niet alleen tot de orde met BLABLA...

(bergneustadt, 2019-01-30)

#8992

Het is schandalig dat is gebeurt!!! En de leerling.....

(Einighausen , 2019-01-30)

#8993

Ook voor prinsjes en prinsesjes regels en grenzen gelden.

(Zevenbergen, 2019-01-30)

#8995

Ik vind dat de school te laks hier mee omgaat! Mijn zoon zit op die School, geloof mij... Die had dit zeker niet moeten flikken. Het respect bij dw jongeren is weg!,,
Waar gaan we heen met dit land.. Wat er nu gebeurt is gewoon te erg!! En over het kennemer college... Sorry ik vind jullie echt nu te laks!! Dat joch komt zo overal mee weg BELACHELIJK gewoon!!!

( uitgeest, 2019-01-30)

#8997

Ik teken omdat ik achter dhr Keeman sta. De kinderen zijn geen prinsen en prinsesjes . Kinderen moeten meer respect opbrengen voor hun leraren en in het algemeen voor gezag. Deze school toont de grote zwakte van besturen en de ouders moeten zich ook schamen. Hun kinderen hebben niet altijd gelijk . Alleen maar slachtoffers .

(Beunigen, 2019-01-30)

#9000

Het niet kan dat juist deze man die niks fout doet geschorst word,wat leer de jeugd hiermee? Dat die dus alles kunnen maken op school zonder consequentie. En leraren die niet meer durven op te treden door deze onzin.

(Ijmuiden, 2019-01-30)