Schaf fixatie en isolatie af!!

Ik ben deze petitie gestart omdat ik fixatie en isolatiecellen wil verbieden in de psychiatrie. Dagelijks worden er mensen opgesloten in isolatiecellen, soms dagen tot weken aan een stuk in een kleine ruimte met enkel kunstmatig licht, en geen enkel contact met de buitenwereld of sociaal contact. Dit is als je geluk hebt. Want 1/2 word ook nog eens vastgebonden aan de polsen,voeten, en middel. Zelfs naar het toilet gaan moet dan liggend gebeuren. Vele houden er aan de voorliggende problemen ook nog een trauma aan over. 24/7 opgesloten zitten in een hok is onmenselijk! Teken deze petitie als je dat ook vind!
F8696362-71F9-4DA1-B682-DC62A9056365.jpeg82C19A99-0C20-4DD4-B48B-C0725AC287EC.jpeg

Door te ondertekenen geef ik Elisabeth Loyson toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.