Regenboog-VZW

MIJN TOESTEMMING IN DE BOUWPLANNEN EN STEUN

Aanvraag van omgevingsvergunning

Ik heb waargenomen via openbaar bekendmaking van stad Antwerpen met projectnummer: OMV_2019028475 dat er een bouwaanvraag voor een vergunning is ingediend. Als voorwerp van verbouwen van een commercieel pand tot educatief jeugdintegratiecentrum in Kapelstraat 21-35, waar een bibliotheek, vergaderzaal, eetzaal en slaapruimte ingepland is voor de kinderen.

De activiteiten

Huiswerkbegeleiding en na schoolsopvang. Sociale en cultureel activiteiten. Integratie van kinderen. Het aanleren van waarden en normen van onze samenleving. De locatie is zeer goed gelegen zodat de kinderen zelfs te voet of met de fiets kunnen arriveren zonder het verkeer te hinderen. We wensen dat de stad de vergunning verleend, zodat deze activiteiten die wij als buurtbewoners ontzettend steunen, kunnen worden voortgezet in het hartje van Kioskplaats.

Door te ondertekenen, machtig ik H. Altuner om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.