Red de winteroversteek van de Maas in Hoei

Zwemmen in de Maas is een traditie die meer dan een eeuw oud is.

Om meer te weten te komen over onze club: www.traverseedelameuse.be19381.jpg

Een beslissing van de Directie van de Waterwegen van de provincie Luik betreffende de stroomsterkte van de Maas zorgt ervoor dat de activiteiten van onze club in de Maas in gevaar zijn. Zowel voor de jaarlijkse evenementen als voor de trainingen. Concreet wil dit zeggen, 7 trainingen per jaar en 1 jaar op 3 kan onze Winsterse oversteek eind februari verboden worden.36750192_10216536497115419_8653942068705492992_n1.jpg

Op termijn riskeert deze beslissing onze activiteiten te doen verdwijnen.2005_img_21001.JPG

U moet weten dat wij al sinds 2010 restricties hebben moeten aanvaarden en zelfs uit eigen initiatief hebben we onze eigen veiligheidsregels verstrengd, om elkaar tegemoet te komen.

Wat het ook moeilijk maakt deze beslissing te accepteren, is dat sinds 55 jaar geen enkel accident of incident te betreuren valt tijdens onze activiteiten in de Maas!

Steun Cool Huy en vraag meer inspraak en regels aangepast aan hun activiteiten.

Het is belangrijk om alle velden van de petitie in te vullen.

Indien u uw e-mail adres vermeldt om de petitie te ondertekenen, moet u uw elektronische handtekening bevestigen via de link die u per mail zal krijgen. Check uw spam folder indien u de e-mail niet ontvangen heeft in uw inbox. Zonder bevestiging zal uw handtekening niet geldig zijn.

Dank bij voorbaat voor uw steun.

Uw persoonlijke gegevens zullen voor geen enkel andere doel gebruikt worden dan voor deze petiti

meuse_pano1.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik COOL Huy asbl om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.