Red Begraafplaats Vollezele

voor-na_in_één_document_(1)1.jpgSinds kort is er een spijtig begraafplaatsprobleem in onze landelijke gemeente Vollezele, waar men - na 4 jaar - opnieuw hele perken grafzerken wil ontruimen voor een 'duurzame' herinrichting van de begraafplaats, ook al is er op de Vollezeelse begraafplaats nooit plaatsgebrek geweest.

Daarom doen we déze oproep:
- vóór het behoud van begraafplaats Vollezele in de huidige staat
- vóór meer respect voor overleden Vollezelenaren en hun nabestaanden
- vóór wat meer empathie vanwege het gemeentebestuur voor het mentaal welbevinden van haar burgers en kiezers
- vóór het behoud van ons funerair erfgoed
- tegen het verdwijnen van familienamen, dorpsverhalen, herinneringen, roerend erfgoed -> voorgoed weg...
- tegen het verlies van de identiteit van ons dorp

Laat jullie stem horen zodat we deze onnodige ontruiming kunnen voorkomen! Onderteken deze petitie vandaag nog en déél ze om onze boodschap verder uit te dragen!
SAMEN staan we sterk!

Mailen kan ook naar: redbegraafplaatsvollezele@gmail.com

Actiecomité "Red Begraafplaats Vollezele"    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Actiecomité "Red Begraafplaats Vollezele" toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.