Petitie tegen besluit Nederlandse bank aan Yarden Uitvaartvereniging

De Nederlandse bank heeft Yarden opgedragen anders met de pakketpolis om te gaan. Dit gebeurde doordat yarden niet meer kon garanderen dat de kosten van een volledig bekostigde uitvaart kon worden gegarandeerd en dit is in tegenspraak met eerder gemaakte afspraken. Hierdoor worden circa 400.000 Pakketpolishouders benadeeld. zij die al hun premie hebben betaald, of daar binnenkort mee klaar zullen zijn. Een gemiddelde uitvaart kost ca. 8000 euro en nu worden de meeste pakketpolishouders ongeacht de betaaltijd, enz afgescheept met een vergoed bedrag van 3201 euro.

Wij wensen dat dit besluit wordt terug gedraaid en dat de Nederlandse bank haar advies intrekt en i.p.v. yarden ondersteunt in geldelijke zin t.e deze Pakketpolishouders hun bekostiging van de volledige uitvaart te garanderen.

Wij

De ondertekenaars van deze petitie zijn de leden van yarden, de benadeelde pakketpolishouders en sympathisanten met deze benadeelden

constateren

We constateren dat vele mensen, pakketpolishouders in de geldelijke problemen komen door dezxe ontwikkelingen, alsook dat het vertrouwen in de uitvaartzorg, de Nederlandse overheid en Bank geschaad wordt.

en verzoeken

De Nederlandse bank heeft Yarden opgedragen anders met de pakketpolis om te gaan. Dit gebeurde doordat yarden niet meer kon garanderen dat de kosten van een volledig bekostigde uitvaart kon worden gegarandeerd Wij wensen dat dit besluit wordt terug gedraaid en dat de Nederlandse bank haar advies intrekt en i.p.v. yarden ondersteund in geldelijke zin t.e deze Pakketpolishouders hu bekostiging van de volledige uitvaart te garanderen.
DHZ1.jpg

Door te tekenen geef ik Petitionaris: Ted Borghmans toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.