Pedofielen moeten harder aangepakt worden!

Hallo iedereen,

Ik ben het niet eens met hoe er omgegaan word met pedofielen. En daar moet verandering inkomen!

Deze mensen worden teveel beschermd terwijl zij kinderen zoveel leed aan doen en getraumatiseerd achter laten voor de rest van hun leven.
Drugs word zelfs zwaarder gerekend dan een pedofiel.
Terwijl drugs een keuze is en slachtoffer worden van pedofilie niet.

Samen kunnen wij dit (hopelijk) veranderen! Een nieuwe wet waarbij pedofielen zwaarder gestraft worden en niet terug geplaatst worden in een woonwijk vol met spelende onschuldige kinderen.

Mensen zijn al bezig neem bijvoorbeeld de 'pedojagers'! Hartstikke goed bezig, maar ik vind als zij een pedofiel ontmaskerd hebben met bewijs dat de pedofiel ook per direct opgesloten moet worden.

Alleen gaan we dit niet veranderen, maar samen zullen we misschien een stuk verder komen.

We moeten onze kinderen beschermen! Iets waar de overheid te laconiek mee omgaat.
Want wanneer je je eigen kind beschermt, of je buurkinderen of ieder kind ben jij het bokje, en zijn wij de gene die gezien worden door justitie.
Neem een voorbeeld aan de moeder die de verkrachter van haar dochter vermoord heeft nadat de politie niks deed en het tafereel door ging. Deze top mama heeft juist gehandeld maar het word haar na haar lange jaren straf niet makkelijker gemaakt. Terwijl de pedofiel als die opgepakt was na zijn straf geholpen werd aan woonruimte enz.

This need to change people!

En dat kan alleen als we het samen doen!

Delen, delen & delen!

031049F2-A14A-41A8-9CB7-778A9BCC8B16.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik Sanne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.