Park Spoor Zuid NU !

Dit weekend bleek dat het Antwerpse stadsbestuur het reeds jarenlange beloofde park van 15 hectare op de Konijnenwei heeft geschrapt uit het Ruimtelijk Uitvoeringsplan (RUP) voor Nieuw Zuid. Bovendien zou men de Konijnenwei ook nog gedeeltelijk als parking willen gaan gebruiken.

Als bewoners van de omliggende wijken protesteren wij hier met klem tegen. Het gebrek aan speelruimte en groen in de omliggende wijken is al zeer lang gekend. Wij willen een leefbare buurt met méér groen en vragen het stadsbestuur dan ook zo spoedig mogelijk een volwaardig park op de Konijnenwei aan te leggen.

De Konijnenwei moet gered worden. Park Spoor Zuid NU !

Door te ondertekenen geef ik toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.