Oost tribune openhouden

Langs deze weg willen wij als Cerclesupporters informeren of Cercle Brugge KSV geen mogelijke oplossing kan voorzien om de Oosttribune geopend te houden.

Wij zijn er ons van bewust dat de sluiting van een tribune wellicht financiële mogelijkheden biedt voor andere zaken.
De beleving als supporter is echter ook een belangrijk gegeven in een voetbalvereniging. Veel abonnees van de Oosttribune zijn dan ook bevreesd dat ze hun betere plaatsen in de Oost zullen moeten inruilen voor een plek in de zijvakken van de West. Dit is een zeker gegeven wanneer een vriendenbende met meerdere personen wil samenzitten.

Voor eenzelfde gelijkaardige plaats in de middenvakken van de Westtribune, in de veronderstelling dat deze toch al bezet zijn, moet bovendien een meerprijs worden betaald.
Supporters van de Oosttribune die zich achter deze petitie scharen, verklaren zich akkoord om dezelfde meerprijs als in de middenvakken van de Westtribune te betalen als hun plek in de Oosttribune behouden kan blijven. Zij gaan akkoord dat er om budgettaire redenen ook mindere dienstverlening van catering en drank aan de Oost aanwezig zal zijn.