Ondersteun de druk naar de onderhandelingspartijen om een goed pensioen voor iedereen op zeer kort termijn af te ronden!

De onderhandelaars voor een nieuw pensioenstelsel zijn al meer dan 7 jaar bezig om tot overeenstemming te komen. Het is zo langzamerhand een soap aan het worden. Maar veel ouderen zitten met smart te wachten op een fatsoenlijk stelsel en dat geldt ook voor heel veel jongeren.

Met de druk van een eventuele korting wordt het hoog tijd dat die overeenstemming er ook snel komt. Het lijkt er echter op dat weinigen van de onderhandelaars het iets kan schelen, dat het zo lang duurt. Wij burgers staan al heel lang langs de zijlijn toe te kijken, want we worden nauwelijks echt vertegenwoordigd. Het wordt tijd dat we onze stem laten horen!!!

Door te tekenen geef ik Wim Huisman toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen. We zullen deze petitie adverteren voor mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.