Mondkapjes plicht

Dit kunnen en mogen ze ons niet verplichten, er is geen enkel bewijs dat mondkapjes helpen! We worden aan alle kanten bedrogen, gedwongen, en dat in een rechtstaat als Nederland. Nog amper een half jaar geleden was het schijnveiligheid, en dat is het nog steeds! Wie een mondkapje op heeft, houden zich vaak niet meer aan de 1,5 meter, je zit meer aan je gezicht, met zo'n lapje voor je mond...blijf thuis met klachten, was je handen, hou afstand, maar dat mondkapje, nee de winkels kunnen beter hun ventilatie op orde hebben!! Ik zeg nee, wie doen er met mij mee...dit laten we toch niet gebeuren??? Allemaal bangmakerij, en weet je waarom...dat vaccin, moet kost wat het kost en doorheen geduwd worden...en de meesten mensen leven nu in angst...mondkapjes is zo'n middel, vreselijk!!

Door te ondertekenen geef ik Esther Kik toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.