Meer afvalbakken rondom spoorbrug Culemborg

Beste allemaal,

de jongeren van Culemborg houden ervan om te relaxen rondom de spoorbrug. Dit is natuurlijk ook een hele fijne omgeving. Als het mooier weer is, willen zij gaan chillen met vrienden. Wat eten en drinken erbij en je hebt al afval. Alleen zijn er gewoon te weinig afvalbakken rondom de spoorbrug, 1 of 2 maar. Dit zijn er natuurlijk veel te weinig, als je kijkt hoe groot de groep jongeren is. Hierdoor ontstaat er al gauw zwerfafval. Wilt u ons helpen, door deze handtekeningenlijst te ondertekenen? Zodat deze bij de gemeente word ingeleverd. En dan heel hard duimen voor de afvalbakken. Alvast bedankt ;-)

Door te ondertekenen, machtig ik Kwast Culemborg om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.