Magister op het Juvenaat H.hart!!

• Op het Juvenaat gebruiken wij nu Teams Microsoft als hoofd app voor huiswerk en communicatie, wij vinden dat Magister de idealen app is voor al het gebruik van huiswerk, rooster en communicatie naar docenten of anderen leerlingen.
  • Waarom is Magister handiger? 1. Het is makkelijker om het overzicht te houden wanneer je nou huiswerk hebt ( je kan makkelijker het huiswerk per dag zien) 2. Deze app gebruikte we al altijd op school dus zowel de leerling als docent is er al aan gewend. 3. Microsoft Teams heeft een onoverzichtelijk schema en alle docenten doen het op de manier wat hun fijn vinden, zo word het voor de leerling heel vervelend om telkens te switchen naar gebruik in Teams.
  • Microsoft Teams is volgens ons wel handig als er weer één carantaine komt, om de online lessen te hervatten, maar in de huidige situatie is dit te onoverzichtelijk!
  • Dit is volledig veilig en treed niet de privacy wetten over, hier worden uw gegevens veilig gehouden.

DUS TEKEN DE PETITIE VOOR MAGISTER OP HET JUVENAAT!!!

Door te ondertekenen geef ik Klas 2a toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.