Geef onze kinderen hun veilig (t)huis terug!

Al jaren wordt de Madoeralaan in Ede "geterroriseerd" door één bewoonster. De persoon in kwestie is een gevaar voor zichzelf en voor de andere bewoners.

Hulp wordt geweigerd of slechts beperkt geaccepteerd. Terwijl de problemen toenemen. Wekelijks, soms zelfs dagelijks moeten de politie, brandweer en/of ambulance erbij betrokken worden.

• DOODSBEDREIGINGEN gericht aan KINDEREN
  • (Poging tot) mishandeling
  • Poging tot inbraak
  • Huisvredebreuk
  • Vernieling
  • Ernstige geluidsoverlast
  • Bedreigingen
  • Spullen gooien naar buren en/of voorbijgangers
  • Dreigen het appartementencomplex op te blazen
  • Brand veroorzaken/stichten.

Kinderen zijn bang en durven niet meer naar hun eigen huis. Volwassene raken uitgeput van de constante dreiging en spanning.

Wij hebben gedaan wat we konden om de persoon in kwestie te helpen. Ook vragen wij al lange tijd om hulp onze veiligheid terug te krijgen. Het is nu genoeg.

Wij vragen/eisen van verhuurder Eresm, gemeente Ede en de (betrokken) hulpverlening de veiligheid van de persoon in kwestie en de overige bewoners te waarborgen. Om de persoon in kwestie (gedwongen) te laten verhuizen naar een woning elders waar ze wel de juiste hulp kan krijgen. Om de overige bewoners, maar vooral de kinderen van de madoeralaan, weer een veilige woonomgeving terug te geven.

In heel Nederland doen zich dergelijke situaties voor. Schrijnende situatie waarin mensen hulp nodig hebben maar, om wat voor reden dan ook, niet de (juiste) hulp kunnen krijgen.

Wij willen andere steunen en inspireren om met je buurt actie te ondernemen. Iedereen verdient de juiste hulp en een veilig (t)huis.

photocollage_202436140324071.jpg

Gooitske, namens bewoners van de Madoeralaan    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Gooitske, namens bewoners van de Madoeralaan om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.