M. Mazlum SAYIN

1. Om mijn rechten terug te krijgen!
  2. Ik ben Mehmet Mazlum SAYIN, geboren 1962 , mijn vader nam me in 1972 naar mijn moeder en broers Holland omdat mijn vader (laat) in Holland werkte. Maar in januari 1982 kreeg ik getrouwd met een meisje uit Turkije, en in november 1982 Raalte zoon werd geboren, maar had een groot obstakel voor me. Omdat ik geen militaire dienst had uitgevoerd. Om deze reden zijn we teruggekomen naar Turkije met mijn vrouw en zoon om in oktober 1983 militaire dienst te doen. Na 18 maanden militaire dienst wilde ik weer naar Holland terugkeren. Maar omdat ik in het leger ben, heb ik mijn paspoortvisum niet gehad. Om deze reden zijn we niet terug naar Nederland geweest. In Nederland had ik echter een verblijfsvergunning en werkvergunning. Deze documenten zijn nog beschikbaar. Ik hou heel veel van de nederlandse en nederlandse mensen. Ik heb in Nederland niet gezien voor 34 jaar, maar nog steeds spreekt vloeiend Nederlands, lezen en schrijven. Ik wil mijn oprechte eerbied voor mijn voortgezette rechten in Nederland en de noodzaak om terug te gaan naar Nederland .. aanbieden. (Ik ben een gepensioneerde in Turkije, ik heb een FB_IMG_1507721922731.jpgFB_IMG_1507721878661.jpgpensioen en een huurinkomen).

Door te ondertekenen, machtig ik M. Mazlum SAYIN om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.