Laat Panddemonium herrijzen!

Het Panddemonium aan de Oude Beurs van Antwerpen, wie daar nog nooit is geweest, heeft een serieus gat in diens metal- en rock-cultuur. Dit kleine cafeetje va Joris en Cindy is voor menig jonge of minder jonge band altijd een leuke thuis geweest, met steevast elke keer een goed gevulde zaal voor het kleine doch gezellige podium!
Maar dat het tijd was om uit te breiden, zoveel was duidelijk want de groepen konden toch niet op het kleine podium blijven hokken, plus droomde Joris al lang van Panddemonium uit te breiden en nog beter op het metal- en rockgenre in te spelen. Dus kwam er dit jaar de verwachte stap om dit waar te gaan maken!

doch wanneer Joris eindelijk zover was om te verhuizen naar het Eilandje en daar het Pand te doen herrijzen, liep het echter mis, want vele bewoners van het 'Saint Tropez van België' wilden hier niets van weten en sloegen de droom aan diggelen, zoals blijkt uit het artikel in de Gazet van Antwerpen (http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/buurtbewoners-eilandje-verjagen-metalcafe-panddemonium.aspx).

Daarom een oproep om het Pand te komen steunen met een actie op 10 juli (en dus niet langer op 2 juli)
(details: http://www.facebook.com/event.php?eid=196119643768854) en tegelijkertijd deze petitie te ondertekenen!

De petitie zal afgesloten worden op zaterdag 9 juli om 20u00, waarna de hele lijst in pdf aan Joris en Cindy zal worden doorgemaild.
Zij zullen dan deze lijst kunnen overhandigen aan het gemeentebestuur.

Doe mee, teken de petitie en verspreid het woord!

NOOT: de petitie is niet bedoeld om eventuele politieke kleur te betekenen, noch personen of groepen te bevoordelen.
Zie Aankondigingen voor meer details.