Laat ‘hondenspeelparadijs Midden-Nederland’ blijven!

De gemeente bunnik heeft besloten dat het hondenspeelparadijs niet in het bestemmingsplan past en moet sluiten! Al tijden probeert het hondenspeelparadijs hier met de gemeente over van gedachten te wisselen maar de deur blijft dicht aan hun kant. Een snik en een traan op dit moment.... 😢 zegt het hondenspeelparadijs op Facebook.

Misschien kunnen we de gemeente Bunnik overtuigen dat het juist moet blijven en een goede aanvulling op de gemeente heeft! Teken de petitie.

LET OP! Na het invullen voor de handtekening krijg je een mail. Kan in spambox zitten. De handtekening moet vervolgens geactiveerd worden. Dan is hij pas geldig!!

Door te tekenen geef ik Kimberly Wollaars toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.