Kinderkledingbeurs MOET open blijven!

cropped-SKKB-logo-tekst-1.pngAlle prijzen stijgen de pan uit waardoor minima en midden inkomens het hoofd niet meer boven water kunnen houden! Voor elke gemeente een hoofdpijn dossier. GEMEENTE BRUMMEN, DIT WETENDE EN IN DEZE TIJD LAAT U TOCH DE STICHTING KINDERKLEDING BEURS NIET VERDWIJNEN!!!  Minima , milieu bewuste mensen of als je het SKKB een goed hart toedraagt komen hier, voor heel weinig geld, prachtige kinderkleding etc. kopen. Voor de gemeente dus ook een WIN/WIN situatie!!!!!! Nu hangt het zwaard van Damocles boven het hoofd van SKKB! Ze moeten hun onderkomen aan de Derickxkamp 2 per 1 januari 2023 verlaten! Gemeente Brummen, dit kunt u toch niet laten gebeuren!

Stichting Kinder Kleding Beurs    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Stichting Kinder Kleding Beurs om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.