Heel Hekelingen 30 km en veiliger

1. Met de huidige uitbreiding van ons dorp is het aantal voertuigen, fietsers en  scooters flink toegenomen. Hiervoor worden op elke manier sluipwegen gecreerd. (Kluivertweg, L. de Raadlaan Dorpsstraat en niet te vergeten de Meeldijk) Als bewonders in het "oude" gedeelte zitten wij al jaren met vragen aan de Gemeente Nissewaard hoe dit op te lossen.
  2. Deze petitie zet ik op om druk bij de gemeente neer te leggen over het o.a. herinrichten van de Dorpsstraat. Het duidelijk aangeven van de Rechts heeft voorang regel.
  3. Het herinrichten en verbeteren van de Lede, die door zijn slechte kwaliteit vaak gemeden wordt.
  4. Het (veel te) hard rijden op de Gaddijk

WIl graag het aantal reacties voorleggen bij de gemeente en dat er weer eens gekeken wordt hoe we het voor de "nieuwe" en "oude" bewoners leefbaarder te maken. Een herinrichting van de Dorpsstraat, en een nieuwe juiste toegangsweg naar het nieuwe gedeelte. (Om sluipverkeer te weren)

Door te ondertekenen, machtig ik Tamara om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.