Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.

PETITIE

Wij Burgers van Nederland, ( deel deze petitie met vrienden) Faceboek Twitter Hyves stuur door.

Hebben kennis genomen van de lezing van Dr M.Hulten Handel in Macht en invloed. (gehouden bij TNO)

Dhr M. van Hulten.
Politieke carrière bij de PPR, in zowel de Eerste Kamer, als in de Tweede Kamer gezeten en een periode voldaan als staatssecretaris in het kabinet Den Uyl.  Vervolgens van 1978 tot 1989 werkzaam geweest bij de VN in Mali, Burkina Faso, Maleisië en New York.
In 1998 voorzitter van de programmacommissie van D66 en in 1994 kandidaat tijdens de Tweede Kamer verkiezingen voor D66.
2011 stond meneer als kandidaat op de lijst 50plus tijdens de Eerste Kamer verkiezingen.

Link naar de lezing http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/SilverlightPlayer/Default.aspx?peid=2c8e920deeae4e61b94e0094dfbd4f771d

Het Betreft Handel in Macht en invloed in de volksmond corruptie = aanwenden voor zelfverrijking. Dit alles in de ruimste zin des woords.

Het betoog van Dr M  Hulten  is messcherp en helder, ( actie ondernemen lijkt ons een direct logisch gevolg) Wij zijn van Mening dat eerst de corruptie misstanden bij Banken de EU in de politiek Overheid en Semi overheid dient te worden aangepakt voor dat er op Burger rechten en/of pensioen dan wel in de zorg bezuinigd moet gaan worden.

Wij vragen u beleefd doch dringend met bovengenoemde info iets te gaan doen door bijvoorbeeld:

Hiervoor een speciale afdeling opzetten die gerechtigd is te registreren te onderzoeken en bij vaststelling er van deze kwesties aan het O.M. voor te leggen. Gerechtigd is bindend advies op te leggen met het doel procedures of handelingen beter doorzichtdaar dan wel transperanter te maken. Rapporteren ervan aan de burger.

Kosten / baten Conform het betoog zijn er miljarden te besparen,

Mogelijk zou Dr M. van Hulten u van dienst kunnen zijn.

Hoogachtend,  De Burgers van Nederland ( getekend d.m.v. E-mail)

Aanvullingen op deze petitie met het zelfde doel en of onderwerp zijn welkom. INFORMATIE OM TE DELEN:

De EU  geeft het voorbeeld van fraude schrik niet.    http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

Peter Eigen How to expose the corrupt      http://www.ted.comtalks/peter_eigen_how_expose_the_corrupt.html

Een Jacht met een inkomen van €20.000,- ??http://www.z24.nl/bijzaken/artikel_251759.z24/Italiaans_raadsel__luxe_jacht_bij_inkomen_onder_20_duizend.html

http://maxkeiser.com/       http://www.zeitgeistmovingforward.nl/